Produk Asmak

Friday, June 3, 2016

Aku Menulis Bukan Kerana Glamer Bro



Menulis blog merupakan medium terbaik bagi saya untuk menyatakan mengenai diri saya. Untuk menyatakan perasaan hati saya tentang sesuatu hal. Berkongsi cara Buat Duit Dari Rumah! idea dan pandangan saya terhadap sesuatu, seseorang, dan beberapa perkara lain seperti Rahsia Suri Rumah Bekerjaya! Klik Disini!. Mula belajar perkongsian sosial dengan website percuma geocities. Zaman itu harga web hosting berbayar berjumlah beratus ringgit. Masa itu x ada FB, Instagram, Twitter dll. Ruangan kenalan yang terkenal dalam Malaysia masa itu, Mesra.Net, Cari.My, Kawan.Net. Selepas itu baru ada friendster dan macam-macam lagi. Memandangkan zaman itu dah lama berlalu tidak banyak yang dapat saya tuliskan di sini cuma ingin berkongsi tentang Panduan Jana Wang Di Rumah Untuk Wanita!


No comments:

Post a Comment